7 Ekim 2012 Pazar

Tallinn'e yolculuk

 Tren sabahın 7sinde falan bıraktı beni tren istasyonuna.Gel gör ki arkadaşlar önceki gece deli gibi içmiş(tipiktir bu),telefona falan bakmiyolar.Lan naapcam derken,hemen b planını yapiverdim.

 Limana gidip,gemiyle tallinne gidecektim.

Taksiye atlayip limana gittim,taksicide iranlı çıktı gerçi indirim yaptı.Tallinnde kalacagim hostelin adı belli oldugundan dolayı çokta tırsmadım aslında.

 Helsinki limanından tallinne karşılıklı sefer yapan birkaç gemi firması var.Tallink,viking line,silja line gibi.Bunların gemileri bizim cruise kadar olmasada 6-7 katlı,açık büfesi olan,magazaları olan gemiler.

 İlk önce naaptım? resepsiyona gidip estonya kronu aldım(şimdi euroya geçtiler gerçi).Sonracıgıma gemiyi keşfederken adamlar dolap koymuşlar,10 euro veriyorsun bagajını vs. koyuyorsun,keyfine bakıyorsun.Bu olay havaalanlarında da var aslında.

 Helsinki-tallinn arası 3.5 saat sürüyor ve enfes manzarada cabası.Lakin mal oldugumdan dolayı dışarı çıkıpta izlemedim manzarayı.Onun yerine çok ilginç bir kişilikle tanıştım.
 İsrailde yaşayan ve bir elinin 2-3 parmagı olmayan,65 yaşlarında bir fin hanım.Tallinne erkek arkadaşıyla buluşmak için gidiyormuş.
 Baya bir konuştuk aslında,limandan hostelime kadar taksi paramı da o ödedi,kendisine sevgilerimi yolluyorum burdan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder