28 Ekim 2012 Pazar

Hilo-Hawaii


 San Diegodan 5 gün süren bir yolculuktan sonra Hawaii'deki ilk limana varmıştık.Tabi kazasız geçmemişti bu yolculuk.
 3 tane mal amerikalı yelkenliyle denize açıldıktan birkaç gün sonra teknelerinin motoru susmuş ve kalmişlar denizin ortasında.Yardıma tabii ki biz gittik yasalar gereği.Ama bu tam bir gün geçireceğimiz limana mal oldu.
 Gerçi çok sallamadım,yazık adamlara.

Gelelim Hilo'ya.
 Burada çok az kaldık,o bakımdan adam gibi gezemedim,ama elimden geleni yaptım tabi.Aslında görülecek yer var baya.Volkan bile var adada.

Hilo Hawaii eyaletinin en büyük adasının en büyük kasabası(garip oldu ama idare edin).Zaten *big island* diye geçiyor.İnanılmaz dağınık oldugundan dolayı şehir merkezi yok diyebilirim.Bende öylesine gezdim zaten.

 Fotograflarla başbaşa bırakıyorum okuyucuları:
















  Şu tür ağaçlar hawaii genelinde çok yaygın,neden anlamadım,olayı ne onuda bilmiyorum açıkçası.
  Hilo'da her gün pazar kuruluyor,gitmeyi ihmal etmedim tabe.

  Bu eleman sürüyle değişik reçel satiyo,bi kaç tanesini eve götürdüm ama bazılarının tadı hakkaten bizi açmiyo söyleyeyim.
 
 Hilo'dan sonraki liman neresi miydi?
Honolulu.

2 yorum: