2 Kasım 2012 Cuma

Yepisyeni limanlar

Baştan bu kontratın farklı olacağını biliyodum tabi,gemiyi de ona göre seçmiştim.Hoş seçmek bir şeye etki etmiyor,hangi gemide boş yer varsa ona gidiyorsun.Benim şansıma gemideki türk hatun jamaikalı sevgilisi için başka gemiye transfer olmuş,bende o gemiye geçmiştim(evet bizim hatunlarin zenci sevdası sürmekte).

 İlk önce bu gemiyi neden seçtim?
Çünkü helsinkiye gidecekti.Bu kadar basit(evet bu kadar manyağım aslında).

 Geminin 6 aylık rotası şöyle olacaktı:
Ocak,şubat,mart ve nisanda 14 günlük karayip cruiselari.
Nisanda Ford Lauderdale'dan transatlantik yapip amsterdamda bitirecekti.
Nisan sonu,mayıs,haziran,temmuz ve agustosta Baltıklar ve norveç cruiseları yapılacaktı.Ben baltık sezonunun ortasında gidicektim,onlar akdenize doğru devam edicekti.

 Limanlar şu şekilde:
Karayipler:
 -Aruba
 -Curacao
 -Grenada
 -St.Lucia
 -Barbados
 -Antigua ve Barbuda
 -St.Maarten/St.Martin
 -St.Thomas

Karayiplerden sonra Transatlantik şu şekilde:
 -Fort Lauderdale
 -Ponta Delgada,Portekiz
 -Lizbon
 -Le Havre,Fransa
 -Dover,İngiltere
 -Amsterdam

Transatlantikten sonra Baltık Cruiseları limanları:
 -Amsterdam
 -Warnemünde,Almanya
 -Stockholm
 -Helsinki(allah allah!)
 -St.Petersburg(cruise'un ana limanı bu,bir gece kalınıyor)
 -Tallinn(oley!)
 -Kopenhag

2 tane ayri Norveç Cruise'u yapacaktık,onlarda şu şekilde:
 -Amsterdam
 -Leknes
 -Höningsvag
 -Longyearbyen
 -Geiranger
 -Molde
 -Olden
 -Bergen
 -Oslo
 -Alesund
 -Stavanger
 -Skjolden

 Sonrada geri dönecektim işte.

Bazı limanları gezmedim/gezemedim:
 -St.Thomas:Buradan elektrik almadıgım için gıcıklıgına gezmedim.Nası elektrik alınıyosa artık.
 -Oslo:Aslında gezebildigim kadar gezdim bütün gün.Ama son saatlerde haritaya baktıgımda görülecek 5-6 yer daha oldugunu görünce kendisine saygısızlık etmek istemedim,bıraktım gezmeyi.Bi ara gidicez artık naapalım.
 -Bergen:Burda da yükleme vardı,seçilen şanssızlardan biride bendim.
 -Geiranger:Hava hakkaten bok gibiydi,kimse dışarı çıkmadı
 -Skjolden:Burada niye dışarı çıkmadıgımı hatırlamıyorum.
 -Fort Lauderdale:Cruise'un bitiş limanıydı.Hemen yanıbaşımızda dünyanın en büyük gemisi Oasis of the Seas oldugundan dolayı mallar öglene doğru geliyordu,zaten işimizi zor bitiyorduk gemi kalkana kadar.Bu sebepten dolayı adımımı atamadım dışarı.

 Naapalım,karayiplerden başlayalım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder