13 Nisan 2016 Çarşamba

Hırvatistan vizesi

 Daha önce yazmıştım bu vize hakkında,lakin alma sebebim değişikti,şimdi de değişik,güncelleme yapayım.
 Başkonsolosluğun nerede olduğu belli lakin VFS ile çalışmaya başlamışlar ama direk konsolosluğa da gidilebiliyor -ki tavsiye ederim,3 kişi falan var zaten-.
 Geçen sefer 1 günde verirlerken,şimdi tembelleşmişler,1 hafta dedi hatun.

 23-27 mayıs arası dövizli askerlik işlemleri için Zagrebdeki Tr büyükelçiliğini ziyaret edeceğim için,bu vizeyi aldım.Belgraddan vermiyodu çakallar.

 Götürdüğüm belgeler:
-Pasaport
-İngiltere gemiadamı cüzdanı
-Şirketten aldığım reference letter
-Fotoğraf
-Yurtdışı sağlık sigortası
-Booking.com'dan yapılmış fake rezervasyon

 Banka hesabı da lazımmış ama çok sallamadım ben,başvuruyu alan hatun tanıdı zaten beni,biraz mırın kırından sonra kabul etti.İlk alacaklar götürsün ama banka hesabını.
 Kimlik vs. alınmıyor,pasaport fotokopileride alınmıyor,hatta eski pasaporta falanda bakılmıyor.Zannedersem hobi olarak veriyo bu adamlar vizeyi.

 Ha bu arada THYnin balkanlara promosyonu var,90 dolara kapattım gidiş-dönüş,hala devam ediyor diye biliyorum.

 Sonuçta bu sabah gidip aldım,23 mayıstan 13 hazirana kadar geçerli,7 gün kalmalı,tek girişli fantastik birşey vermiş adamlar.Kriterleri nedir bi anlasam NASA'ya girerim heralde.

Bu gece 1'de Qatar havayollarıyla Tayland'a gidiyorum,yazarım bişeyler yine(kaçmaz tabi uzakdoğu).

 Hadi ciao ciao.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder