24 Nisan 2016 Pazar

Budist Rahipleri Ordinasyon Töreni

 Valla bugün çok fantastik bir şeye katıldım.
Birlikte takıldığım arkadaşımın kardeşi(kan bağı değil,yakın arkadaşlar) rahip olmak için bugün tören düzenledi.Törendeki tek yabancıydım işin fantastikliği.Herkes bana baktı lan.
 Neyse,baya baya değişik bir tecrübe oldu,birkaç fotoğrafla süsleyeyim,olayı da anlatayım,güzel birşeyler çıksın ortaya.

 Öncelikle Taylanddaki her erkek bunu yapmak zorunda,rahip oldukları zamanı ise kendileri belirliyorlar ama minimum 15 gün bunu yapacaklar.Mesela Tayland prensi 1 ay yapmış,askerlik gibi birşey düşünün siz.

 Ben valla ilk söylendiğinde *tamam lan bunlar oturur yemek yer şarkı söyler sonra dua eder,gider* diye düşünmüştüm,adamlar manyak çıktı Rıza baba.

 Bu töreni kabaca 3'e ayırabiliriz:
-Yemek bölümü,rahiple ve ailesiyle tanışmak,hayvan gibi yemek -hoş ben yemeği sevmedim ama doyduk işte-.2 saat falan sürüyo bu,gereğinden fazla uzun.
-Yemeği yiyenlerin rahip adayıyla birlikte dışarı çıkması ve mobil konser şeyiyle(göstericem bunu,anlatılamaz çünkü) tapınağın çevresinde yaklaşık 100 küsür kişiyle 3 kere dolaşması ve milletin manyak gibi dans etmesi.Bu dans ciddi şekilde matrix reloaded'da ki Zion mağara sahnesini hatırlattı bana.
-Rahip adayının tapınağa girip millete 3-5 baht dağıttıktan sonra içeri girip töreni tamamlaması.

 Hoş biz geç gittik,sabah 7 gibi kalkıp bunlar kafayı falan tamamen traş ediyolarmış,o kısma girmiyim bilmiyorum çünkü.

 Adayımız şu şekilde:

  Bu arada eleman gay,heriflerin umurunda değil yalnız,takdir ettim.

 Yemek:
  Valla bize koskoca tabaklarda bi 3-5 tane yemek geldi,tatlı harici *ııh* dedim.Tayland Mutfağı bölümünde yemekleri anlatıcam zaten.
 Burada 1.derece aile üyeleri konuştuktan sonra masalara gidip teker teker fotoğraf çektiriyorlar(aha türk düğünü bu).Rahip adayının boynunda 3 4 tane altın kolye var yalnız,herif bildiğin hazine taşıyo orda.

 Yemekten sonra ben açıkçası sıkıldım,çevre de güzeldi,ortalığa daldım direk.Şunlar çıktı:




 
 Dünyanın en tatlı itlerinden birisi olabilir bu,yirim yirim

 Bi maymunculuk var da,anlamadık biz

 Burada rahipler birşeyler satıyor.Din diyince direk paranın ortaya çıkması ne kadar süper birşey değil mi?










 Bu Buda,neden böyle yattığını da sordum,adamlar *ölümü bekliyor* dedi.
Böyle ölünür mü lan manyak mısınız?


 Bu ancient aliens serisindeki *ay gökten gelen tanrılar savaşan uzaylılar* muhabbetini hatırlattı bu.





 
 Burası dolacak,bekle sen.








 Etraf güzeldi baya ne yalan söyliyim.

 Sonraki aşama hazırlığı:


 O yukarıdaki makinemsi şey iste,adamlar naapmış bilmiyorum da,direk fantazi.

 Kopma zamanı:





 Rahip adayı bildiğin geline benziyo ya




 Dediğim gibi tapınakta 3 tur atıyolar
Da
 Bu kadar ağır ilerleyen bir güruh görmedim ben,rahat 2 saat sürmüştür bu muhabbet.

 3 turdan sonra rahip adayı tapınağa girip ufak bir dua ediyor:

Daha sonra kapıya gidip millete para atmaya başliyor
  1 ile 5(1 dolar 34 baht) baht arası,bahtınıza ne düşerse de,millet şemsiyeyle falan topladı ya.


 Bundan sonra içeri girip,budist abilerle takılıyor:




 Tören bu kadar.

11'de gittik,öğleden sonra 3te bitirdik,o sıcak çekilmiyor ama.

 Hakikaten çok değişik bir deneyim oldu benim için ve sürekli bir ilgi gördüm tek yabancı olduğum için.
 Dans kısmında *mindfuck* olmuşluğum var ama olacak o kadar,sonuçta türkiyenin asya şubesi burası.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder