24 Ocak 2016 Pazar

Bir masonla muhabbet

 Şu akp başa geldiğinden beri bi mason manyaklığı sürmekte ülkede.Sırf bundan dolayı açtım bu konuyu.
 Geçen cruiseların birinde ingiliz bir çift geldi mason,birkaç tane pırlanta alıp gitti.Arada ben muhabbeti derinleştirdim kendileriyle.
 Daha sonra hatunun kocası geldi tek başına,*tolga sende sembollü altın var mı* diye sordu.*Sembollü ne demek lan* diye düşünürken,herif kağıt alıp mason sembolü çizdi,olayı çaktım,elemanda sonradan itiraf etti arkadaşına hediye alacakmış.Muhabbeti sürdürdük.

Elemanın söyledikleri aşağı yukarı şu şekilde:
 Ben:Peki mason olmanın nasıl bir avantajı var?
 Eleman:Biz birbirimize yardım ederiz.Mesela bir iş adamıysan ve işlerin kötü gidiyorsa faizsiz borç veririz,işlerini düzeltmene yardımcı oluruz,vefat ettiğinde eşine ve çocuklarına yardım ederiz,vs.Ayni zamanda ciddi yardımlarımızda olur afrikaya vs.
 Ben:Çoğu insan masonların çok gizli bir tarikat olduğunu düşünüyor.
 Eleman:Bir mason olmak için başka bir masondan davetiye alman gerekir.
Ben:Peki birbirinizi nasıl tanıyorsunuz?
 Eleman:Genelde hepimizde mason olduğumuzu gösteren birşey bulunur,mesela dövme.Eğer gemide başka bir masonla karşılaşırsam muhabbet etmemiz zorunlu gibi birşeydir.
 Ben:Bazı komplo teorisyenleri masonların her yerde adamı olduğunu söylüyor.Doğru mudur?
 Eleman:Büyük britanya mason locasının ustası büyük britanya kraliçesine(yani kraliçe elizabeth diyor burda eleman) en yakın isimdir ve yıllardır aynı görevi sürdürmektedir.Diğer ülkelerde de benzer pozisyonlarda masonlar var,evet.

Gemide şimdiye kadar tanıştığım fantastik insanlara bunlar da eklenmiş oldu.

En nihayetinde insan lan işte,çok gizli örgüt diye kasmaya lüzum yok şimdi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder