14 Eylül 2014 Pazar

I'm going on an adventure!

 Başlıktan anlaşılacağı üzere hobbitin son filmini beklemekteyiz.En uygun başlık buydu valla.

Beklemediğim bir şekilde kontrat temmuzun başlarında geldi,yani 2 ay önce falan(oha).Demek ki bu elemanlar düzenliymiş.

 Eylülün 16sında thomson'a bağlı(ingilterenin ets tur'u gibi düşünün) island escape gemisine yollanıyoruz,29 ekimde gemi drydock'a(yani bakıma) gireceği için,daha sonra nereye atacakları belli değil.

 Müdürle tanıştım bile(facebook sağolsun).11 kişi ve 4 mağaza,daha az dramla uğraşicam gibi geliyor.MSC gibi olmasını beklemiyorum valla.

 Bu seferki limanlar ilginç.Adını daha önce duymadığım liman kentleri mevcut rotada(batı akdeniz).Mesela:
-Bastia:Bu korsika adasındaymış
-Port Mahon:Bu da minorca adası
-Calvi:Bu da korsikada
-Palamos:Bu ispanyada
-Tangier:Burası fas.Fas'ın genel olarak boktan bir ülke olduğu göz önüne alınırsa,birşey beklemiyorum.
-Gibraltar:Cebelitarık yani.Çoğu gemi buraya 2-3 saatliğine uğruyor benim gördüğüm.Lakin biz gece 11e kadar kalıcaz.Merak ettiğim yerlerden.
-Motril:Bu da ispanya.Adam gibi bilgi bulamadım kendisi hakkında.
-Cartagena:İspanya yine.Merak ettiğim yerlerden.

 Genel konuşursak,Palma de Mallorca çıkışlı 1 haftalık cruiselar yapıcaz.Palma'da gece 11e kadar kalması gözlerimi yaşartmadı değil şimdi.
 Bazı klasik limanlar var;barselona,civitavecchia,livorno,napoli gibi.Kendileriyle çok ilgilenmiyoruz.Hatta napoliyle hiç ilgilenmiyoruz.

  Birde valencia var ama,büyük şehir olduğu için tek gün değmez.Gezmeyi düşünmüyorum şahsen.

Kontrat standart olarak 6 aylık geldi,lakin haziran başı veya temmuz başına kadar kalmayı planlıyorum şahsen.Tabi 29 ekimden sonra hangi gemiye düşeceğime göre değişir.

 Bakalım ne olacak,merakla bekliyoruz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder