2 Eylül 2013 Pazartesi

Oldu da bitti maşallah,g.tümüze kaçtı inşallah

 Başlık mantıksız evet,boşver be abi.

 Evet,bu kontratıda bitirmiş bulunuyoruz.Tabi ki fantastik olaylar olmadan bitmemesi imkansızdı dimi?

Nerde o *paramı alayım,direk dışarı çıkayım takılayım* kafası eski şirketimdeki gibi?

Ne oldu başlayayım:

 Gemiden çıkmam gereken gün crew pursera(personelin herşeyiyle ilgilenen dallama) gitmem lazımdı son cruise'un komisyonunu almak için.
 Gittim,herif *ben maaşını verdim,benden bu kadar dedi*.
Sonra müdüre gittim,herif müdüre *komisyonları yolladım şirkete,hesaplayacaklar,gelecek kontrat alacak* dedi.

 Sonuç?

Mafyavari şirketim son komisyonumu iç etti göz göre göre ya la?

 Daha bitmedi dur,

Bizim HR(insan kaynakları) müdüre uçak biletini yolladığı zaman oteli port agentin(o limanda MSC gemilerinden sorumlu elemana port agent denir) ayarlayacağını söylemişti.

 Sabah gittim crew pursera,herif *tolga pasaportunu veriyorum,port agent seni almayacak,kendin takılıcan* dedi.

 Müdür sinir oldu aradı bizim HR'i,HR crew purserin dediğini aynen söyledi.Nooldu,mal gibi kaldık mı?

 Bu komisyonu iç etme olayı biz kontratları değiştirirken söylenmemişti,çakallığa bak sen.

 Basitçe,otelde kalma olayı yattı,süper uber şirketim mal gibi bıraktı kendi personelini.Ama kendilerine sorarsan *biz sana iyilik yaptık istediğin bileti aldık* derler.
 Ulan ben senin istediğini yaptığım için 2 uçak bileti+1 otobüs bileti yaktım dallama.Ki zorlamada değildi,adamlar *uzatırsan iyi olur* dedi,bir iyilik yapalım dedik.

 Elimize aldık mı?

 En nihayetinde babamı aradım,kendisi güzel bi otel ayarladı milanoda.Atladım trene gittim.

 Bu heriflere 3 kere güvendim,3ündede patlattılar beni direk.

Asıl mallık bende zaten,italyanlara güvenilir mi lan?

 Sonuç olarak bu heriflerle bir daha takılmam zor.Bir çalışanın en başında şirketine güvenmesi gerekir dimi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder