5 Şubat 2019 Salı

Taylandda bir hastane hikayesi

 Şubat sonuna kadar bangkoktayım. Gitme sebebi bende kalsın(zannediğin sebep değil kuzum). 3. gelişim zaten.

 İşin özü şu; ben 45 küsür ülke,160 küsür şehirde en abuk şeyleri yedim, birşey olmadı. Lakin birkaç gün önce kızarmış pilav+tavuğu mideye indirdikten sonra gecenin yarısı bildiğin alayını kustum.

 Sonuç şu; o.ç çinliler pirincin plastiğini yapip, bize kakalamışlar. Kustuktan sonra ağızda kalan plastik tadından anladım.

 14 saat yatakta kıvranıp, çaydır, meyvedir vs ile birşey olmayınca, hastanenin yolunu tuttuk.

Bu arada gıda zehirlenmesi boktan birşeymiş, bildiğin öldürmeyip,süründürüyor resmen.

 Neyse,

Resepsiyonu aradım,Grab çağırdı(uber'in asya versiyonu),St.Louis hastanesine şutladılar. Fransızlar yapmış heralde bu hastaneyi.

 Açık konuşayım bildiğin ilkel bir yer bekliyordum ama bizim özel hastane tarzı bir yer çıktı.

Doktoru görüp tedaviye başlamam 15 dakika falan sürdü, öyle de hızlılar.

 Kayıt sırasında form dolduruyorsunuz ve pasaport veriliyor. Formdaki en abuk soru şu,
-Dininiz nedir?
 
 Herhangi bir batı ülkesinde skandal olabilecek bir soru bu. Politik doğruculuk denilen saçma sapan şeyin anlamını bilmeyen Taylandı sevme sebeplerimden bir tanesi.

 En nihayetinde doktor geldi,elden enjeksiyonu dayadı,1 saat serum verdi kendime geldim. 7-8 saat uykudan sonra geçti.

Sürpriz şu gençler,yazıyorum;

 Hasta kabul+doktor görmek+tedavi+serum+yaklaşık 8 tane ayrı ilaca verdiğim ücret 80 DOLARES! Sağlık sigortası falan yok,türkiyede bile sigortam yok benim.

İnanmayan olursa faturası var da, hiç kasamam şimdi. İnanmazsanız umurumda değil.

Medikal turizm için gidilebilir mi acaba,merak ettim şimdi.

3 yorum:

  1. 80 dolarmı ucuz aq 400 liradan fazla ediyor amk. devlet hastanesinde bedavaya tedavi oluyoruz burada. gelip taylandı övmüş hay amk

    bu arada gündem hakkında yazı bekliyoruz taşaksız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gss kapsaminda degilim ben.
      Aldigim hizmetin dengi ABDdir,fiyatlar da onunla karsilastirilmistir.
      Bu arada,ilac bulunamayan bir ulkede yasiyorsun. Bence cok *belese tedavi oluyoruz* muhabbetine girme.

      Sil
    2. nası ilaç bulunmuyor amk doktor geçen antibiyotik yazdı gayette bulunuyor e antibiyotiğide bulamıyosan bi zahmet geber aq

      boş yapma. gündem hakkında yazı bekliyoruz

      Sil