16 Şubat 2019 Cumartesi

Bangkokta Sürreal bir mekan,Mega Plaza

 Valla böyle birşey yazacağımı tahmin etmiyordum ama bugün bildiğin nostaljinin dibine vurdum,duygulandım.

 Sabah bizim öğretmenin kardeşinin cafesine uğradim(taylanddaki ender caz kafelerden birisi,evet), motorsikletle fantastik bir seyahat yaparken bir mekanın önünde captain america ve spider man'i görünce merak ettim neymiş bu diye.

 Evet gençler,içinde 600 tane mağazanın olduğu,5 katlı(6da olabilir) zannedersem dünyadaki ilk-tek-en büyük oyuncak merkezi Mega Plaza denilen yer.

 Adresi vereyim; old townda.
900 Mahachai Road | Wang Burapha Phirom, Phra Nakhon, Bangkok 10200, Thailand
 Mega plaza diye aratın google mapsta.
 Mega mall diye başka bir alışveriş merkezi var,karıştırılmasın.

 Burasının sürreal olma sebebi oyuncak satması değil. Aynı çatı altında saatçi+drone satanlar+oyuncak/figurine ve silah(bb gun) satanlar mevcut. Bebeler falan gezinirken silah satan abi çıkabiliyor karşınıza. Üst katlarında kameracılarda var ama kamera için bangkokta apayrı bir mekan mevcut zaten.

 Nostaljik kısmı şu, eski nintendo kartuşları(oyunlar),playstation 1 satan(80 dolar civarıydı) mekanlar, hatta ve hatta magic the gathering ve pokemon kartı satan yer bile var. Hatta özel bir alan gördüm milletin magic ve pokemon oynadığı. Zamanında ankarada oversoul vardı bilen bilir(ben 16 yaşında falandım,13 sene önce).

 Bunun dışında ciddi sayıda figurine'ler,hayvani büyüklükte marvel karakterleri falanda var. Hatta pikaçu falan bile gördüm.

 Gözümle gördüğüm kadarıyla figurine'lerin kalitesi hakikaten güzel(boktan olanları da var). Fiyat sormadım ama ki genelde yazıyor zaten üstünde. 1'e 1 boyutta modellerde mevcut. WOW ile alakalı illidan ve sylvanas gördüm.

 video atayım hemen:
 https://www.youtube.com/watch?v=BFR208k35xc

 https://www.youtube.com/watch?v=Vb-5cEKliRI


Fotografları googledan çaldım,hiç telefondan falan nakletmeye uğraşamam.













 Yürümek zorlaşabiliyor yalnız söyleyeyim. Her yerde birşeyler var.

Hadi bu da nerd toplumuna amme hizmeti olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder