25 Ekim 2017 Çarşamba

Nooldu burda?

 Oha mayıstan beri yazmıyormuşum,yeni farkettim.

 Neyse zaten çok birşey olmadı. Yazayım bak;
NCL'den geri geldim, gelmeden new yorktaki ofise uğradım. Freedom of the seasde tanıştığım bir hatunu sırf tekrar görmek için avustralya/kanada cruiselarını salladım ve bütün takvimimi değiştirdim.
 İşte biz buna halk arasında *gerizekalılık* diyoruz. Kadının sözüne güvenilir mi yahu?

 Sonuç beklendiği gibi oldu, hatun manyak çıktı, gittiğime bile değmedi. Haziranda freedom of the seas'e gittim 1 ay, kötü cruise'du, sonra ağustosta tekrar gittim, yine kötü cruise'du. Kaybım bi 10 bin dolar vardır bu arada.

 Bizim patronda tam adam çıktı, herifin bütün takvimini bir hatun uğruna değiştirdim gık çıkarmadı adam.Hoş belki *bu adam mal lan* demiş olabilir içinde.

 İşin özü haziran ve ağustosta ispanya çıkışlı 1 aylık cruiselar yaptım, bir bok olmadı. Zaten gördüğüm yerlerdi. Bu arada inadına 2 kez 30 günlük ucu ucuna vize veren ispanya başkonsolosluğu, sana çok pis sövdüm, hala sövüyorum. Şirket 2 kere üst üste 3 senelik istemiş. 30 gün ne ulan it?
 Belirteyim, İspanya başkonsoloslugu öyle şirket mektubu falan okumuyor, dilekçe falanda okumuyorlar. Kontrat ne kadar sürüyorsa o kadar veriyorlar. Hiç uğraşmayın.
 3 günde veriyorlar ama o iyi.

Burdan alacağımız ders şudur: bir kadının sözüne asla güvenmeyiniz, latina ise double güvenmeyiniz, salaklık yapmayınız. İş iştir, hiç değiştirmeye değmez bir kadın için. Hatun bol zaten dünyada.
 Hoş hata ben de, o ayrı.

Ağustos sonu eve geldim, bir sonraki gemi için texas'a gidip, ondan sonra tekrar barselonaya dönüp transatlantik yapacaktık ki hortum çıktı texas işi yalan oldu, sonra da bizim pozisyonumuz bütün gemilerde(starboard'un yönettiği) iptal oldu.
 Yani bildiğin pozisyonumu *delete* ettiler lan. Oha dedim. Bunu da gördük.

Lakin bizde çözüm bol. 4 şirkete başvurdum, tekinden cevap gelmedi, 2 tanesi beni almadı eski ingiliz şirketi blacklistlemiş beni(o müdürü bulacam ben, doğru zamanı bekliyorum, ağzına yüzüne artık), sonuncusu da tecrübemi çok beğendi *seni en yakın zamanda gemide görmek istiyoruz* dedi, birşey demedim tabi.
 İlk kontratı müdür yardımcısı olarak yapmaya kastımda, şirket politikasıymış, olmazmış. Bu hollandalılar harbi kuralcı çıktı rıza baba. Zaten eski bir arkadaşım önermişti bu şirketi. Adamlar baya büyük ama mağaza alanında yeniler, baya potansiyel var, yaladım direk kendilerini.
 6 ayi kuyumcu olarak çekicez artık, sıkıntı yok burada.

 Şirkete girdik girmesine de, eski sistem olduğu için abd vizesiydi,stcw idi hepsini tekrar alıcaz. Onları da yazayım bari ayrı başlıklarda.
 

4 yorum:

  1. hacı asıl sikiş var mı sikiş en önemli meseleden bahsetmemişin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. siz ne kadar terbiyesissiniz ya? ayıp ya ayıp

      Sil
  2. mayıstan beri yazmamanız sorun değil tolga bey siz yazın biz okuruz

    YanıtlaSil
  3. Hem içki içiyorsun hem zina yapıyorsun. Bu kadar günah işlerken bir kez daha zina yapayım diye çabalarken beceremeyince nefretini kadınlara kusuyorsun.

    Su testisi su yolunda kırılır diye boşuna dememişler. haketmişsin hepsini. Ne kadar cinsiyetçisin. Siz erkekler sanki süpersiniz. Kendin zina yapıyorsun, sen zina peşinde koşarken kadın seni satışa getiriyo, sonra nefretini kusuyosun burada. Mantıksızlık ve cinsiyetçilik abidesisin. Bi daha da bloğuna girmiyeceğim. Zaten hep zinayı savunuyorsun içki tavsiyesi falan veriyosun.

    bi cacık olmaz bu blogdan.umarım en kısa zamanda doğru yolu bulursun

    YanıtlaSil