15 Aralık 2014 Pazartesi

Kubaya gidis, transatlantik ve yunan gemisinde calismak

Bilindigi uzere 6 kasimda lavriodan (atinanin limanlarindan birisi) gemiye bindik.
Bindik binmesine de, 3 hafta boyunca kilimi kipirdatmadim.Gemi bakimdaydi, gumruk polisi magazalari acmak icin rusvet istedi, bizim mudur *deget lan* diyince,yatis mode olduk direk.
28 kasimda kuba icin 22 gunluk efsane uzunlukta bir transatlantige basladi ve hala devam etmekte.Lakin gemiye gelen 74 tane musterinin(ve 7 turkun) gelme amacini hala anlayamadik.Yapacak hicbirsey yok cunku.

Gelelim gemiye;
Genelde calistigim gemiler hakkinda yazmam cunku ilgi cekici birsey yok valla.Lakin bu gemi azicik farkli.
Hani kaptani personel icin yapilan partide dansederken gormek, anons yaparken *fuck* kelimesinin sikca kullanilmasi,sarisin hatunlara mutemadiyen sarkmasi ve zeybek+sirtaki oynamasi bunyede yeterince dumur yaratmakta.Birisi turk erkegi demisti dimi? Al sana yunan, optum.

Cruiseda kaptanin pozisyonunun genelkurmay baskani seviyesinde oldugunu ve bizim standart askerler oldugumuz goz onune alinirsa, durumun fantastikligi daha iyi anlasiliyor dimi?

Ayrica daha yeni kesfettigim bir sey mevcut.Bu koprudeki officer takimi kafasina gore geminin acik yerlerinde mangal yapmakta.Daha onceden planlanmis birsey yok yani.Herifler kafasina gore takiliyor.

Kotu tarafi yemeklerin harbi kotu olmasi.hayir daya girosu, cacigi, yogurdu, tek kisi sikayet etmez.Yunan sirketinde neden makarna yiyoruz arkadasim biz?

Hos mafya business hesabi uzoyuda, girosuda yiyoruz ya, neyse.

Cok fantastik bir kontrat olmaya gebe bu.kuba sezonu baslayinca gorucez nasil olacagini.

Saka bir yana yunanistan turkiyeyle birlesse dunyanin durumu cakmasi aylar surebilir.Hersey mi ayni olur yahu?  Hani gurbette falan hissetmiyorum hicbi sekilde.

Ayrica Hobbitin ciktigi gun denizde olmam affedilemez bir durum.

Fidel abi, optum.

1 yorum:

  1. merhaba. bütün yazılarını okudum bu işe girmek steyenler için baya bilgi veriyorsun aslında bende gitmek isteyenlerdeen biri olarak baya bilgi aldım. tek fark ben aşçıyım. yazzzılarının devamınu bekliyorum. iyi seferler...

    YanıtlaSil