22 Nisan 2013 Pazartesi

Yeni haberler gelmiş öyle diyolar

 Bayadır yazmiyodum çünkü limanlarda zıbarıp uyumakla meşguldum.Baya yoruyolar bu şirkette saçma sapan bi şekilde.

 E zaten agustosa kadar aynı limanlara gidicez diye gayet relax takılıyodum ki,
Geçen gün müdür çağırdı *transfer olucan evladım* dedi.İşin kıl olduğum tarafı yönetimin bunu bayadır bilmesi ama 1 hafta önceden söylemesiydi.İtalyan şirketi dallamadır demiştim dimi?

 Aslında Marsilyayı yazmam lazımdı ama fotoğrafları daha atmadım.Bi ara yazarız,zaten gezdiğimde hava baya kötüydü,çokta bişey yok şehirde.Napoli desen mafya mekanı,tunusta limandan şehir merkezine 40 euro *haraç* aliyolar,geriye kaldı barcelonayla messina.

 Sonuç olarak 26 Nisanda Barcelonada iniyorum Yiğit'le,1 gün kalıp(ow yea bebek,barselonada 1 gece beleş kalmak) yeni gemiye binmek için Genovaya gidiyorum.Yiğitte baltık cruiseları yapicakmış (şanslı eleman abi).
 Yeni gemi(MSC lirica) baya ufak olup(1500 kişi),fantastik destinasyonlar içermekte.

Liste şu şekilde:
-Genova
-Roma
-Sorrento
-Atina(pire limanından)
-İstanbul
-Yalta
-Odessa
2 kere falan bu cruise'u yapicaz,daha sonra diğer cruise gelmekte -ki asıl fantastik olan bu-

 Bununda listesi şöyle:
-Capri adası-
-Malta
-Palermo
-Zakynthos(burası yunanistanda)
-Villefrance(1 kere)
-St.Tropez(1 kere)
-Ajaccio(1 kere,burası korsika adası)
-Trapani(burasıda sicilya)

Bu liste birkaç cruise içermekte,daha sonra sabit cruiselar başliyo.O listede şöyle
-Marmaris
-Limassol(evet,güney kıbrıs)
-Haifa(burada 1 gece kalıcak,israilin yarısı gezilebilir bundan dolayı)
-Messina
-Rodos(bu marmarisle değişmeli şekilde,bir cruise marmaris,öbür cruise rodos yapiyo)

 Liste uzun biraz,yapcak bişey yok.
Asıl merak ettiğim nokta İsrail ve Kıbrısta nasıl muamele göreceğim.Du bakam neler olucak bakıcaz.

 Sonuç olarak geçen ki kontrat trilyonlarca yer gezmiştim,aynı şekilde olacak yine.
Kontratta ağustosun 25inde bitiyo,gel gör ki kıbrıs rum kesiminden gönderemeyecekleri için,marmariste beni şutlarlar.
 Destinasyonlar güzel,daha az fransız ve italyan olucak gemide -ki bu iyi bişey-.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder