29 Nisan 2019 Pazartesi

Seçim mi olmuş?

3 hafta gemideydim, ama seçimleri takip ettim. God bless meksikada roaming yapmayip cayır cayır data veren ABD sim kartı!
 Geç olacak ama tabi biz değerlendirmemizi yapalım.

Açık konuşmak gerekirse büyükşehirlerde 2014te ankarada yaptıkları gibi bir polis/belediye başkanı/içişleri bakanı baskını yapip akabinde oyların alayını değiştireceklerini düşünüyordum -ki tarih tekerrürden ibarettir- ama böyle birşey olmadı.

 Çok garip, hatta chpnin 3 büyük şehri alması çok daha garip, hatta ve hatta bu şehirleri alan kişilerin düzgün kişiler olması daha daha daha da garip. Teknik olarak parti farketmez, hepsinin adamı gücü eline aldığında çalar, işin özü budur ki garip taraf bu.

 İlk intibamız bu, tabi bu laflarımı yutabilirim, umarım yutarım.

YSK'nin akpnin arka bahçesi olduğunu zannediyorduk, değilmiş. Narcos dizisinde pablo escobarı herkesi satın alıp, ysknin kolombiyasını satın alamamasını hatırlattı bu.

Yurdum seçmeni yine ters köşeye yatırdı beni. Demirelin bir lafı vardır *bu ülkede tencerenin düşüremeyeceği iktidar yoktur* diye.

 Bakalım hakikaten düşürecek mi düşürmeyecek mi. Bu seçimler testti, gerisine bakıcaz.

Dolar bu arada 6 lira, taksitlerim türk lirasıylaydı, sesli gülüyorum.

 Ha bu arada sezonluk olarak eylülün sonuna kadar alaskadayım. 2011den beri bir değişiklik var mı yok mu bakıcaz. Sürüyle food truck falan gelmiş deyolla ki yemek sorundu hakikaten.

 mekan güzel de, türkiyeye dönüş uçak bileti yok. Bildiğin yok.

Öptüm ciao.

2 yorum:

  1. işte budur taşaksız...
    aradığımız, özlediğimiz ruh buydu. yazılarına bayılıyoruz, mahrum bırakma bizi

    YanıtlaSil
  2. ya canım benim bizi neden kendinden bu kadar mahrum bırakıyosun bak kaç ay olmuş yazmıyosun artık yazılarını özledik be taşağının kıllarını cımbızla teker teker yolup spagetti yapıp yediğim canım benim

    YanıtlaSil